30 perc Kardió Edzés

Fogyni szeretnél, de nem tudod hogyan állj neki? Nem kell órákat a konditeremben töltened, elég már napi 30 perc kardió edzést beiktatnod, akár csak a hétköznapokra, heti 5x, vagy ha nagyon intenzíven csinálod, mert már haladó vagy, akkor heti 3 is elég lehet, de nézzük az előnyeit:

Megnő a pulzusszámod, így több kalóriát égetsz el.

A fokozódó vérkeringéstől nem csak a test, az agy is jobban teljesít.

Boldogsághormonokat szabadít fel a szervezetben, így a rendszeres edzés kiegyensúlyozottabbá tesz.

A kiegyensúlyozott lélek mellett a stressz szintedet is csökkenti, segít megszabadulni a napi gondoktól (énidő!).

A rendszeres kardiótól frissebb, fittebb, összeszedettebb leszel.

Ha lehetőséged van rá, váltogasd a mozgásformákat, így nem esel abba a hibába, hogy szervezeted megszokja a terhelést és a kényes részeket is több irányból támadhatod!

Kell a 30 perc? Nem sok az? Vagy éppen nem kevés? 20 perc alatt értelme sincs elkezdeni, 40 fölött pedig már jó eséllyel izmot is vesztesz. Döntsd el te, mi a cél…