Itt a nyár, a nyaralás időszaka. Persze, nyaralni nem csak nyáron érdemes, hanem az év más időszakában is, de nézzük a pszichológiáját, hogyan is érdemes betervezni az éves nyaralás(oka)t:

Először is a legfontosabb, hogy személyiségünknek megfelelő ulticélt válasszunk, mert amit otthonról hozunk az nem feltétlen jó nekünk! Ne úgy nyaraljunk ahogy az anno szüleinknek volt jó, hanem ahogy minket kikapcsol!

Tervezzük meg a nyaralást, még ha nem is percről percre, de már a tervezés folyamata is örömhormonokat szabadít fel.

Tévhit, hogy 2 hét a minimum, mert ennyi idő alatt lehet jól kikapcsolódni! Aki el tudja engedni a munkát, annak már egy pár napos nyaralás is frissítő lehet.

A hosszútávú hatása megint tévhites, visszaállva a mókuskerékbe 3-5 nap alatt elmúlik. Ha 2 hét szabid van a nyáron, akkor inkább 2×1 hét az ideálisabb a nyár elején és a végén, mint az egybe 2 hét.

Ha belefér a keretbe 3 havonta egy wellness hétvége, már sokat tettünk a szellemi és fizikai frissességünkért.

Tegyük le a munkát! Ha a nyaralásról is ügyeket intézünk, akkor ott ette meg a fene.

Lakóhelyünktől távol menjünk, hogy teljesen kiszakadjunk az otthoni környezetből, így könnyebb elengedni a munkát is.

Bónusz: csak akkor menj társasággal hosszú útra, ha már röviden teszteltétek egymást, teljesen más otthon bandáskodni és hétig összezárva lenni!