alkohol

Annak néztünk utána, milyen hatása van a rendszeres alkoholfogyasztásnak a diétázó vagy éppen izmot növelő szervezetre:

  • Diétázók szempontjából az egyik legfontosabb, hogy üres kalória, vagyis tápértéke nulla, ellenben minél magasabb az alkoholtartalma, annál magasabb a kalóriatartalma.
  • A szervezet számára akkora megterhelést jelent a lebontása, hogy blokkolja az anyagcserét és teljesen leállítja például a zsírok lebontását.
  • Kerek feneket szeretnél? Az alkohol nemcsak 20%-al csökkenti az izomnövekedést, hanem csökkenti sok fontos anyag lebontását, ami közre játszana az izomnövekedésben, a regenerációban.
  • Túlzott fogyasztása csökkenti a tesztoszteron szintet, ami szintén elengedhetetlen az izomépítéshez – hölgyeknél is!
  • Roncsolja a májat, a vesét és gyomorbántalmakat is okozhat.
  • Károsítja az arcbőrt is; csökkenti rugalmasságát, feszességét, így az könnyebben ráncosodik, petyhüdté válik.

Mindezek ellenére, nem célunk mindenkit lebeszélni néha egy-egy pohár alkoholról, hiszen egyfajta örömforrás, de ügyeljünk rá, hogy ne vigyük túlzásba és ne váljon szokássá.

 

0 hozzászólások

Válasz

Szeretnél te is hozzászólni?
Regisztrálj ingyenesen!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.